Zárcsere Garanciával

A biztonságtechnikai kivitelezések során ezen belül is a zárcsere folyamata alatt esetekben négyértékű zárak kerülnek beszerelésre a biztonságos otthon védelme érdekében.

Ezen termékeink hiba mentes működése nem biztosítható az örök életre meg egy napra,de a költségek ellenére az ügyfeleink joggal várhatják el a jövőben a hibáktól mentes időszakot.

Meghibásodás eseten nem lényegtelen a hibafelelősség alapfokú ismerete.

 

Zárcsere garanciális feltételei

Sok esetben az elvégzett munkálatok után ügyfeleink az elvégzett munkafolyamatát semmibe véve kérik a garancia figyelembe vételét mégpedig olyan formában,hogy a zárcsere mellett épphogy az egész ajtóra kiterjedő garanciát biztosítsunk. 

Ez lehetetlen.Ismernünk kell a a garancia feltételeit a zárcsere esetében a zárás módja három fő alkatrészből adódik. A zárcsere alkalmával csak a zárbetét kerül cserére,a zártest és kilincs szerkezete ebben az esetben nem kerül cserére ezáltal a garancia sem terjed ki rá.

A munka folyamata után fellépő hibák eredhetnek a zártest nem megfelelő működéséből adódóan amely nem tartozéka a zárbetétnek.

Zárcsere folyamata alatt minden ügyfelünk számára kimerítő teljes körű tanácsadást biztosítunk azzal kapcsolatban,hogy milyen módon kell a zárástechnikát fejleszteni és a fellépő hibákat hogyan kezeljük.
A zárástechnika piacán forgalomban lévő termékek minőségét támogatjuk,szortimentünk az alacsonyabb kategóriától a magas minősítésben lévő kategóriáig terjed melyekre minden esetben 12 hónap garanciát biztosítunk.

Nem célunk olyan munkát kiadnia kezünkből melynek a további működése kétesélyes lehet,mert sem idő sem további kapacitás nem áll rendelkezésre,hogy egy címre kétszer,háromszor térjünk vissza a megfelelő működés érdekében.

Természetesen a gyártói paletták körében lehet olyan a termék mely gyártási illetve anyaghibás ennek a felelősségét természetesen mi vállaljuk.

Zárcsere garancia megállapítása

Az ügyfél részéről joggal követelhető a garancia vállalása de milyen módon állapítjuk meg,hogy az adott munka garanciális szerkezete okozza a problémát vagy sem.

Az egyik módja a szemrevételezés.Minek a következtében léphetett fel a hiba, ki vagy mi felelős a hiba forrásáért. Gondolok itt a napokban történt kétesélyes garancia vállalás feltételeire.

Ügyfelünk kérésére ajtónyitás kellett eszközölni egy romlott zártest miatt.

A nyitás kimenetele és a körülmények miatt a zártest cserére szorult. Cégünk kicserélte a zártestet megfelelően telepítve,beépítve, összekötve a működéshez szükséges eszközökkel.
Az ügyfél kipróbálva azt kívülről belülről átvette.

Másnap levegőért kapkodva telefonál,hogy a tíz éves kisfia nem tud kijönni a lakásból mert a zár egy nap alatt elromlott és mit képzelünk mi,hogy fordulhat ez elő stb.

Mivel az ügyfél nem volt a lakásában a munkahelyéről telefonált ezért nem tudta a fent leírt lépéseket betartani a garancia megállapítása érdekében. 

Ígéretünkhöz híven egy órán belül megérkeztünk a címre, megdöbbenve konstatáltuk,hogy a az ajtó azért nem nyílik ki mert a lábtörlő az ajtó tokja közé volt zárva ezért úgy feszült az ajtó ,hogy nekünk is nagy erőfeszítésbe került,hogy kiszabadítsuk a zár felső nyelvét. 

Ebben az esetben a garancia vállalása nem cégünket terheli és meg kell érteniük,hogy a fent említett nem létező kapacitás miatt ezekben az esetekben épp úgy költségekkel kell számolni mint a megrendeléskor.

Meg sem említem az ez idő alatt elvesztett munkáink számát amiből nyilván nyereséget termeltünk volna.

 

Zárcsere garancia nem vonatkozik

Nem garanciális feltételek közé soroljuk azokat a meghibásodásokat melyek nem a szerkezetek működéséből adódnak. 

A fent leírt példa és további meghibásodások lehetnek a kulcs leejtéséből adódóan, a szerkezetek nem azonos időben történő cseréjekor,gondolok itt a zárcsere faladata után egy héttel elromlik a zárszerkezet. 

Továbbá abban az esetben sem tudja érvényesíteni a garanciális zárcsere feltételeit ha Ön megvásárolta már a terméket és a beszereléssel a Cégünket bízza meg. 

Ebben az esetben elállunk a garancia érvényesítési lehetőségeitől mégpedig azért mert a terméket nem mi értékesítettük ezáltal nem ellenőrizhető,hogy mennyi ideje áll a kirakatban esetleg a raktárban a zárbetét,milyen módon tárolták azt stb.

Minden egyéb esetben

Munkáinkra 12 hónap garanciát biztosítunk melyet 24 órás szerviz szolgálattal támasztunk

alá az év 365 napján.

 

Kérem vigyázzanak! Ha a zárcserét cégünkel végezteti, az ajtók záródnak!

 

Képek

garanciális zárcsere 

 

Zárcsere24 órás szolgálat

 

Zárcsere/Zárszerviz/Zárszerelés/
Budapest I-XXIII.kerület Non Stop
zarszerviz24@mail.com
06 70 272 77 73 Non Stop
Zárcsere